Saturday 17 March 2018

Target 1 juta page view

Terima kasih!

Blog KEMBARA INSAN adalah hadiah balasan kepada semua atas apa jua jasa baik Tuan Puan kepada saya.

Matlamat utama blog ini adalah untuk kongsi segala apa yang saya rasa bermanfaat kepada semua. 

Selain itu, ia juga bertujuan mempromosi industri sawit yang saya sertai sejak 2004. Mempromosi bidang kejuruteraan terutama jurutera stim. 

Susah senang orang sawit banyak saya kongsikan dalam blog ini. Kepada semua follower saya sejak sekian lama, terima kasih atas sokongan dan juga minat terhadap blog campur aduk saya ini.

Tahun 2018, saya letak target untuk capai view 1,000,000. Kini ia telah capai 820,000 view. Semoga target ini tercapai. Makin banyak view, semoga perkara dan niat baik saya kepada Tuan Puan semua tercapai.

Sekali lagi, terima kasih semua!


No comments:

Post a Comment