Monday 21 September 2009

Alif & Aisyah

1. Seni lukis.
2. Minat dan hobi yang telah lama kupendam.
3. Disebabkan kerjaya dan situasi, aku pendamkan saja hobi ini.
4. Aku tidak pernah mendapat pengajaran rasmi mengenai seni ini.
5. Aku amat berminat untuk mendalami seni lukis menggunakan cat air.
6. Pernah terfikir untuk mempunyai koleksi peralatan melukis.
7. Kini, Pak Abu telah memperkenalkan blog beliau serta rakan - rakan yang yang mempunyai minat seni yang sama.
8. Pada waktu yang sama, aku telah diperkenalkan dengan software grafic computer Adobe.
9. Ternyata, semua ini telah membuka semula pintu minatku terhadap seni lukis.
10. Namun, aku tidak melukis secara fizikal, tetapi melalui seni grafik komputer yang lebih sinonim dengan hobi aku sekarang, jadi blogger.

No comments:

Post a Comment