Monday 1 March 2010

March

Keduanya adalah sumber motivasi aku yang pertama dan selamanya untuk terus meniti kembara kehidupan.
  1. Bulan March.

  2. Banyak perkara penting berlaku dalam hidup saya pada bulan ini.

  3. Saya dilahirkan pada 17hb. March 1979.

  4. Saya pertama kali menjejak kaki di Sabah pada 15hb. March 2004.

  5. Saya mula menjejaki kaki di kilang sawit pada 16hb. March 2004.

  6. Saya memasuki industri sawit, bekerja dengan IOI Corportion Berhad dan berhenti juga pada bulan March.

  7. Saya menyertai Boustead juga pada bulan March.

  8. Tahun ini saya berumur 31 tahun pada bulan March 2010 serta 1431 H.

  9. Ramai kenalan serta saudara saya juga lahir pada bulan March.

  10. Sempena bulan kelahiran, saya berdoa pada Allah semoga terus memberkati serta merahmati kedua Ibubapa saya di kampung.

  11. Tanpa mereka, saya tidak lahir ke dunia ini.

  12. Satu harapan saya, selagi hayat dikandung badan, diri dan jiwa akan cuba untuk terus berbakti sebaik mungkin pada keduanya.

  13. Semoga kedua Ibubapa terus berada dalam kesihatan, kegembiraan dan kebahagian disamping keluarga.

...

No comments:

Post a Comment